Har varit i Kattvik i går men idag va jaa med Adam..

Jag har varit i Kattvik.. Därför har jag haft dålig uppdatering :).. Men jag ska nog ta en bloggpaus... Tänk vilet liv skriva om sig själv inne på internet.. Men jag vill inte att andra folk ska sluta med det. För det är kul o läsa o så! ;D ;D Men som sagt har jag varit med Adam idag.. Vi körde cs.. Jag tog alla 5 gubbar.. Men dom fick bara ha kniv och jag fick ha pistol.. Hehe Easy bottar.. ;P 
 
En bild på Jennie <3 Jaag <3 o Agnes <33 Julia var vi också med.. Men hon är inte mee på bild ;O 
 
Jennie <33 och Agnes <33 Dom väntade med mig på bussen <333
 
  Haha Jennie och Agnes <3333 
 
Aja See you later Aligator <333 ;P Snart blir de 100-inlägg-jubileum.. 97 inlägg med den här! Säg till vad ni  tycker jag ska göra då om jag kmr ihåg ;P ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0